Під капотом новенької DAILY стоїть новий сучасний 3-літровий двигун з сімейства Common Rail стандарту Євро 5, а точніше один з трьох його варіацій:
Останній силовий агрегат обладнаний сучасною системою турбонаддува Twin Turbo з проміжним охолодженням. Завдяки використанню двох турбонагнітачів, один з яких має малу інертність для миттєвого відгуку на низьких оборотах, а другий підключається для забезпечення максимальної потужності, це – перший в сегменті легких комерційних автомобілів двигун, який перевершив позначку в 200 к.с.
В двигунах EEV – стандарту використовуються технології що до Стандарту Євро 6. Процес внутрішнього згоряння палива оптимізується за рахунок двоступінчатого турбонагнітача Twin Turbo II і застосуванню системи рециркуляції оброблених газів EGR.
Відповідість вимогам EEV досягається без застосування системи каталітичного відновлення окисів азоту (без добавки рідини EdBlue).
Варіація двигунів 2.3 Multijet II включає в себе три потужних модифікації: крім 106-сильного силового агрегата (максимальний крутний момент 270 Нм) пропонуються також 126-сильний двигун, який розвиває значні 320 Нм крутного моменту) і новий 146-сильний агрегат з системою зміни геометрії турбонаддува і максимального крутного моменту 350 Нм.